2014. június 7., szombat

Prológus

1. Milyen embernek tartod magad Nathan? 
Nincsenek érzelmeim, nem számít senki és semmi. Nagyon durva és agresszív tudok lenni, olykor-olykor. Sok embert bántottam már, de nincs emiatt bűntudatom. Minden egyes ütést amit kaptak, jogosan érdemelték meg. A legjobb jelző, amivel illetni tudom magam, az a sötétség, ami bennem honol minden egyes porcikámban, de leginkább abban a sötét veremben, ami a mellkasomban van két tüdő fél között kicsit bal oldalon. Az a szervem csak életben tart, már nem működik száz százalékosan. Eddigi utam során sok rossz dolgot követtem el, amiért nem jár bocsánat. Sokak szerint elviselhetetlen vagyok. Tárgyként kezelem a nőket; nagy ívben szarok mások véleményére; nem bírom elviselni, ha nem hallgatnak rám. Teljességgel túl sok baj van velem. Azonban van egy jó tulajdonságom is. Az ágyban egy igazi Isten vagyok, egy csaj se panaszkodott még utánam. Egyszerűen imádom, ha szex közben fájdalmat okoznak nekem, szeretem, ha fáj. 

***


2. Mit mond neked az a név, hogy Skylar Lawrence, ki ő neked?
Egy csaj a sok közül, aki azt hiszem túl sokat képzel belém. Szerinte jó vagyok és ezt a többi embernek is látni kéne. Csak ezzel az a baj, hogy nincs igaza. Úgy érzem mellette változok, de ezt nem akarom. Kerülnöm kéne...kéne.

***


3. Legalább egy ember fontos is volt neked valaha?
Nem és nem is lesz!

***


4. Milyen a szerelmes oldalad?
Nem tudom és remélem soha nefogom megtudni.

***


5. Miért vagy ilyen ember?
Ez egyszerű, így születtem, ilyen vagyok. Ebben a romlott világban egy elcseszett gyerek, akit az utca nevelt.

***


6. Mi az álmod?
Fontos lenni valakinek. Megtapasztalni milyen, ha szeretsz valakit. Átvészelni egy kapcsolatot, egy életen át. Megtanulni szeretni... Blah...Blah...Blah... Remélem nem gondoltátok komolyan, hogy így gondolom. (kezd el nevetni gúnyosan)

***


7. Nézz mélyen magadba és mondd az igazat! Meg fogsz valaha változni?
Valószínűleg igen, de, hogy mikor azt még nem tudom.

***


8. Képes leszel értékelni az apró dolgokat valaha az életben?
Talán.

***


9. Mit éreztél akkor amikor bántottad őt?
Be voltam állva és csak úgy megtörtént. Bánom a tettem. Az életem egyik fordulópontja volt ez az eset. Pontosan nem is emlékszem mit tettem, de a szemében a félelmet a mai napig látni lehet. Retteg tőlem. Fél, hogy újra elborul az agyam. Emiatt hordom az álarcom, szeretnék megóvni mindenkit saját magamtól.

***


10. Mi lesz ha valaki lerombolja azt a nagy egódat és beférkőzik a szívedbe?
Nagyon szeretném, ha ez soha nem történne meg. Nem akarom, hogy az emberek ismerjék a gyenge pontomat és őt bántsák helyettem. Szóval ezért nem engedem soha, hogy valaki eljusson a szívemig.

***


11. Felsorolnál pár boldog percet az életedből?
Tudtommal ilyen még nem történt velem.

***


12. Melyiket választanád család vagy barátok?
Nekem egyik sincs, így nem tudok választani. A családom kitagadott. Barátaim meg nincsenek. Egyedül ebben az Istenverte világban.

***


13. Gondolkoztál már azon, ha így folytatod börtönbe kerülsz?
Igen, már többször megfordult a fejemben. De engem nem egyszerű elkapni. Ha egy nap a sittre kerülök, az csak is egy nyomós ok miatt történhet meg.

***


+1. Nem félsz, hogy sok embernek szúrod a szemét és talán holnap már a pokolban ébredsz?
Számomra a félelem az nem létező szó. Nincs okom félni. Nem hiszem, hogy bárki is meg merne ölni. Ahhoz egy lépéssel előrébb kéne járnia, mint nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése