2014. június 23., hétfő

The Dark of Past, Episode 4: Megtalállak és kiverem még a szart is belőled!

Sziasztok! :P
Köszönöm szépen a sok-sok oldalmegtekintést :))) Ez a rész nem lett annyira eseménydús, de szerintem egynek elmegy. 
Lent tudtok pipálni, hogy mennyire tetszett a rész és a következőt 2 nap múlva hozom, ha kb. 3 komi lesz :)) Ha nem jön össze akkor a szokásos három nap múlva olvashatjátok a következőt :P 



Csak a fejemet ráztam a hülyeségemen, mikor hangos dörömbölésre észleltem fel. Az illető ütötte a bejárati ajtót. Egészen addig míg ki nem nyitottam. Egyből a kezét láttam meg, vörös színben izzott, remegett. Ruhája csapzottan állt rajta, néhol elszakadva. Zokogása betöltötte a csendes, esti utcát. Szeme feldagadt a sok sírástól. Szája fel volt sértve, vérzett. Bántották. Nem tudom mi történhetett vele, de semmi jóra nem tudtam gondolni. Egy hang mélyen azt súgta: Segíts neki! Nem hagyhattam ott. Megragadtam a karját és behúztam a házba.

- Mi történt? - kérdeztem és felemeltem az állánál fogva a fejét.

Sky egy darabig állta a tekintettem, majd lehunyta szemeit és tovább potyogtatta könnyeit nem válaszolva kérdésemre.

- Válaszolj! - szorítottam meg csuklóját.

Tettemre Sky felszisszentet, fájdalmat okoztam neki. Feljebb húztam felsőjét a karján. Kék-lila foltokban pompázott, jobban szemügyre véve ujjlenyomatok is kivehetőek voltak.

- Nyögd már ki! - szűrtem ki a fogaim közül.

Skylar tovább itatta az egereket és egy szót se szólt, mintha megse hallotta volna, amit mondtam. Nem tudom mennyi ideig állhattunk így, de Sky egy idő után hirtelen se szó se beszéd felrohant a mosdóba. Nem értem a lányokat... Csak egy egyszerű kérdést tettem fel. Annyi lett volna az egész, hogy elmondja mi történt. Szemeimet megforgatva mentem be a nappaliba és foglaltam helyet a kanapén. Az járt a fejemben, hogy mégis mi történhetett? Talán megerőszakolták vagy csak megakarták - következtetek a szakadt ruháiból - , ő meg bosszút állt és megölte a faszit. Áhh... Nem hiszem, hogy képes lenne kiontani bárkinek is az életét, ahhoz túl jó szívű. Akkor meg talán verekedett... Ez még nagyobb hülyeség. Sky és a verekedés nagyon távol áll egymástól. Fogalmam sincs mi történt, ami ennyire kiborította. Annyira, hogy hozzám jött vagy lehet Matt-hez jött csak pechére én voltam itthon egyedül. Bár nem hiszem, hogy a bátyám tud Sky piszkosabb dolgairól. Szóval tőlem várta a segítséget... 





Majd hallottam, hogy a fenti fürdő szoba ajtó becsapódott és lépdelt le a lépcsőn. Kis idő múlva pedig éreztem, ahogy besüppedt mellettem a kanapé. Tekintetemet rá vezettem. Nyugodtabbnak tűnt, de a szeme még mindig könnyben úszott. Azt hiszem sokkolták a dolgok és félt elmondani mi is történt. Erőt kell vennie magán mielőtt kitárulkozik, ismerem őt már ennyire.  Sajnos viszont a csengő jelzett, hogy valaki áll a bejárati ajtó előtt. Biztos Jake lesz az... Felpattantam a kanapéról és nyitottam ki az ajtót. Ő volt az. Gázos egy fickó, de nagyon jó cuccokat árul. Messziről süt róla, hogy nem tisztességesen szerzi a pénzét. Sokat balhézik, nagyon sokat. Most is egy karcolás van az arcán. Majd kezeltünk és beljebb invitáltam.

- Hol szerezted azt a cica karmolást? - kérdeztem holott nem izgat, de valahogy mégis kicsúszott a számon.

- Tüzes egy csajszi volt, csak sajnos kicsúszott a karjaim közül - mondta miközben húzta le a kabátját.

Nem csodálom, hogy a lány lelépett. Főleg egy ilyen embertől... Csak rá kell nézni és elkap a hányinger. Hallottam már több csajtól is, hogy szerintük elég ocsmány. Jake közben kipakolt az asztalra... Mindent hozott, amit kértem. Füvet, fegyvert, kokót, extasit...

- Tessék! - mutatott Jake a hozományra.

Kivettem a zsebemből a pénzt, de előtte átszámoltam még egyszer. Mikor a végére jutottam átnyújtottam az összeget. Jake lassan átvette és közben olyan fejet vágott, mint aki szellemet látott. A házban rajtam kívül csak Sky van itt, biztos ő állt mögöttem. De nem értem minek nézett így rá. Nagyon bizarr tud ez lenni egy idő után.

- Mi a faszt nézed őt? - szűrtem ki a fogaim közül és a szememmel próbáltam azt sugallni, hogy jobb ha az igazat mondja.

- Semmi... Mennem kell - remegett a hangja és közben hátrált.

Ilyenkor bizonyosodtam meg abban, hogy itt valami nagyon nem stimmel. Valamit titkol Jake és ez nekem nagyon nem tetszik. Ment fel bennem egyre jobban a pumpa.

- Ő - hallottam meg Sky hangját mögülem és hallatszódott, hogy a könnyeivel küszködik.

Ilyenkor összeállt a kép. Sky sétált, ez a nyomorék kiszúrta magának, meg akarta erőszakolni, de nem sikerült a terve, mert Skylar ügyesebb volt, mint gondolta.

- Te undorító senkiházi! - mondtam fújtatva és neki rontottam.

A kezemmel egyből a nyakát ragadtam meg és szorítottam ezzel elzárva a levegő útját. A feje egyre vörösebb és vörösebb lett, a szorításom meg egyre szorosabb és szorosabb. Megérdemelte... Gusztustalan féreg. Egy lányt, egy ilyen ártatlan lányt mégis ki képes bántani? Amikor már éreztem, hogy nem próbálkozik kiszabadulni akkor valaki arrébb lökött. A szemeim vérben forogtak, így emeltem rá a tekintetem a 'lökős' emberemre. A bátyám volt... Értetlenül méregetett. Nem foglalkoztam vele. Míg Matt elvonta a figyelmemet Jake-ről, ő egyből felvette a nyúl cipőt.

- Ne hidd, hogy ennyivel megúsztad! Megtalállak és kiverem még a szart is belőled! - ordítottam utána teli torokból.

Remélem hallotta és nagyban el fog kerülni engemet és Sky-t is. Legközelebb nem lesz ilyen szerencséje, ebben biztos vagyok.

- Mi volt ez az egész? - vont kérdőre Matt.

- Semmi - mondtam idegesen és rápillantottam Sky-ra.

A szeméből hála és félelem is sugárzott egyszerre. Azt hiszem most látott ennyire idegesnek először és megijesztettem egy kicsit. Viszont, ha a közelembe akar lenni, hozzá kell ehhez szoknia, a balhé vonzz engem.. Majd felkaptam a cuccaimat az asztalról és elindultam fel, kettesben hagyva a gerle párt.




Június 9. (szombat)

"Buli nálunk! - Luke" Olvastam el az előbb érkezett SMS-emet. Jól hangzott úgyis rég voltam már. Meg amúgy is elég frusztrált vagyok a napokban, kéne egy kis kikapcsolódás. Oda is mentem a szekrényemhez és kiválasztottam mit veszek föl. A választott ruhadarabok mind egy széken landoltak. Szürke cső nadrág, fehér trikó, szürke sapi, fekete bakancs, fekete pulcsi került fel rám. Jól néztem ki, mint mindig. A külsőmet mindig is bírták a lányok, de a belsőm sokszor elijesztette őket. Túl sok benne a sötétség és ez valamiért a frászt hozta rájuk. Ezért volt sok egy éjszakás kalandom... 

Egy utolsó pillantást vetettem magamra a tükörből és elindultam Luke-hoz, most kivételesen gyalogoltam. Hűvös szél fújt, a levegő is lehűlt, rég volt ilyen hideg este már, még jó, hogy vettem fel pulcsit. Néhány sarkon ott álltak a kurvák is, mindegyik mosolygott rám. Volt aki hozzám is szólt: Szia, szépfiú! Kell egy menet, csak egy ezres vagyok?! Sose vinnék az ágyamba kurvát. Lehet akár valamilyen betegsége. Meg én nem fogok rájuk pénzt kidobni miközben velem ingyen is eljönnek a csajok. Amúgy is megvetem őket, gusztustalan amit csinálnak. Nem hiszem, hogy így kéne pénzt keresniük. Annyi más munka van a világon...

Amikor már közel voltam a buli helyszínéhez távolról lehetett hallani a hangos zenét és a kiabálásokat.  Sose voltam még Luke-nál. A parti egy igazán nagy házban volt. Türkiz kék volt kívülről, 2 emelettel és hatalmas ablakokkal. Az udvar is nagy volt. Megtalálható volt medence, padok, hinta ágy. Igazi puccos kéró ez... Így remélhetőleg a buli is király. Mikor beléptem a házba az óriási nappali tárult elém, ami tele volt táncoló fiatalokkal.

- Csá, Nath! - kezeltünk Luke-kal.

Éreztem rajta, hogy ő már megtöltötte a szervezetét alkohollal meg valószínű egy kis tudat módosító szert is bevett. A kedve az egekbe volt, úgy tűnt ezt a bulit számára senki és semmi nem ronthatta el.

- Érezd jól magad! - mondta és odébb állt.

Én meg neki dőltem a nappali falának és a szememmel vizslattam a lányokat. Sok jó csaj volt, akik elég jól ráztak, de én mindig a legszebbet és a legnaivabbat szereztem meg. Ó, azt hiszem meg is lenne az áldozatom... Alacsony volt. Hosszú, göndör, barna haja össze-vissza állt. Egy rövid minit viselt, egy 15 centis magassarkúval. De ezek mellett olyan kislányos, körülbelül 16 éves lehet. Pár szép szó és be adná a derekát, fogadni mernék rá, de ma nem lesz az áldozatom. Álldogálásom közben valaki a kezével eltakarta a kilátást.

3 megjegyzés:

  1. Ma találtam meg a blogod és már most imádom *-* Csak igy tovább várom a kövi részt *-*

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan hozd a kövit! ^^
    Ha gondolod, menj fel az én blogomra: http://szeretlek-ertsd-mar-meg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés