2014. július 13., vasárnap

The Dark of Past, Episode 11: Bátran mondhatom mindenkinek, hogy a csajom vagy?

Sziasztok! :D
Meg is hoztam a következő részt és előre sajnálkozok a hossza miatt, tudom, hogy rövid... Nem is nagyon tudok mit most hozzáfűzni csak annyit, hogy olvassátok :D
Ui: Nagyon köszönöm a rengetek oldalmegtekintést, a pipákat és a feliratkozókat <3


- Nem tudod, nem tudod, ne játszd a hülyét! Nem tűnt fel neked? - forgattam szemeimet. - Nem vetted észre, hogy valami megváltozott...köztünk? Valami megmagyarázhatatlan dolgot tettél velem. Működésbe léptetted ezt - mutattam a szívemre. - De jött Harry és minden figyelmed neki szentelted, úgy mintha nem is léteztem volna. Hagytál volna meghalni azon az estén és akkor talán nem éreznék így.

Lehet, hogy minden egyes szót meg fogok bánni, de nem bírtam tovább magamba tartani az érzéseimet. Ki kellett adnom magamból. Ahogy Sky-ra néztem látszott rajta, hogy megleptem, még magamat is megleptem.

- Gratulálok, megint megmutattad magad. Harry-vel csak a játék miatt smároltunk, de persze neked egyből meg kellett ütnöd - jött közelebb és lökött rajtam egyet. - Minden egyszerűbb lett volna, ha elmondod, mit érzel. Csak te vagy a kőszívű, érzelem mentes Nathan Sykes - lökött rajtam még egyet. - El se tudod képzelni én mennyit szenvedtem miattad. Milyen rossz volt egy napot is nélküled eltölteni, te rohadék - adott egy utolsó lökést és neki ütköztem az egyik terepjárónak. - Hogy hagyhattalak volna meghalni, mikor én is érzek valamit irántad? - mondta higgadtabban és lehajtotta a fejét.

Kezemet álla alá helyeztem és egy mozdulattal felemeltem. Gyönyörű szemeibe néztem, amit egy idő után lehunyt. A lány, akiről eddig álmodtam, a lány, aki jobban ismert, mint bárki más, meg akart csókolni. Amikor félrehajtotta a fejét, átvettem az irányítást. A szánk találkozott egy pillanatra, mielőtt beletúrtam a hajába és lágyan, gyengéden megcsókoltam. Kezembe fogtam az arcát. Durva ujjaim alatt selymes volt a bőre, mint a kisbabának. A testem azt diktálta, hogy használjam ki a helyzetet, de az agyam segített, hogy ne menjek túl messzire. Csókunk után szorosan karjaimba zártam, úgy mintha soha nem engedném el. Azt hiszem az érintései tovább mélyítették az érzéseimet. Mintha csak gyengéden átölelt volna a szívével. Vele boldognak éreztem magam.

- Bátran mondhatom mindenkinek, hogy a csajom vagy? - suttogtam fülébe.

- Nem tudom, hogy működne-e - bújt ki az ölelésemből. - De egy próbát megér - mondta mosolyogva.

Éreztem, ahogy ajkam az övéhez ér. És...ennyi volt. Minden kérdésre választ kaptam. Amit akkor éreztem, nem egyszerű szenvedély volt, hanem horzsoló gyengédség. Hazatértem. Hozzá tartoztam. Vele...otthon voltam.



Július 18. (szerda)

Sky pihe-puha kicsi kezét a kezembe csúsztatta, majd ujjaink egymásra fonódtak. Soha nem gondoltam volna, hogy ez be fog következni az életembe. Hihetetlen érzés, szinte fel se fogom, hogy Skylar Lawrence az én barátnőm. Nehezen tudok kapcsolatban élni, de próbálok azon lenni, hogy ez változzon. Szeretnék az életben legalább egy normális párkapcsolatot és azt hiszem ez Sky-al menni fog.

Az unalmas délutánunkat egy kis mozizással szerettük volna feldobni, így most odatartottunk. Tipikus nyári nap volt, még az árnyékban is 40 fok, és mindegy mit vettél föl úgyis megsültél. Legszívesebben a strandon feküdnék és süttetném a hasam, de Skylar-nek nem volt ehhez kedve, így maradt a mozi. Az egész város kihalt, mindenki próbálta meghúzni magát inkább a lakásban vagy éppen nyaraltak. Viszont, aki mégis kimerészkedett az utcára látványosan megbámult minket. Könnyű volt kiolvasni az irigységet a szemükből. Irigykedhetnek is, azt hiszem Sky-al mindketten szerencsések vagyunk. Övé a város legjobb pasija, enyém a város legjobb csaja. 

A csendes utcákat csak Sky magassarkújának kopogása töltötte ki. Vékony lábai még hosszabbnak tűntek és be kell valljam nagyon szexi volt. Még így is alacsonyabb volt nálam, de nem tehet arról, hogy apró termete van. De nekem így tetszett, soha nem szerettem a magas lányokat...

A moziba belépve megcsapott a hűvös levegő. Áldom azt az embert, aki kitalálta a légkondit, hála neki túlélem a forró nyári napokat. Az egész helyiséget betöltötte a popcorn illata, szinte éreztem az ízét a számban. Szokás szerint rengeteg ember fordult meg, a mozi sose megy ki a divatból, főleg ha csupa jó filmet játszanak.

Sky-al odamentünk a jegypénztárhoz és megnéztük, hogy mit fognak hamarosan vetíteni. Együtt eldöntöttük, hogy a Need for Speed-et nézzük meg. Nem gondoltam volna, hogy Sky-t érdekelni fogja, de örültem, hogy ezt választottuk. Az utolsó sorba vettem is jegyet, majd beálltunk a büfé hosszú sorába. Előttünk három szexi csaj álldogált. Formás kis popsijukat, tapadós miniszoknyájuk fedte. Hosszú, messziről sütő póthajuk tű egyenes volt. 20 centis magassarkújukban elég ügyesen lépdeltek előre.

- Khmm... Nathan - szólt rám Sky.

A szemem sarkából láttam, hogy karba tett kézzel nézett rám elég komolyan. Valószínűleg kiabált volna velem, ha nem lett volna itt ennyi ember. Féltékeny volt, ebben biztos voltam. Hirtelen elfeledkeztem, hogy a barátnőmmel vagyok itt. Még új ez a helyzet, meg kell szoknom. Majd felé fordultam és magamhoz öleltem. Kezét derekam köré fonta. Puha, ápolt haját simogattam, majd a popsiján állapodott meg a kezem. 




4 megjegyzés:

  1. JaJ.... VÉGRE! *.* El se hiszem, hogy összejöttek és Nath beismerte az érzéseit! :D Csak így tovább! Gyorsan hozd a köviiiit! <3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész!:)
    Izgatottan várjuk a kövit!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :D
      és ma fel is fog kerülni a következő :P

      Törlés