2014. július 16., szerda

The Dark of Past, Episode 12: Légyszi gyertek már, nagyon félek!

Sziasztok!: )) Ez a rész már hosszabb lett, mint az előbbiek és van benne izgalom is. Ez a titokzatos szál mostanában elég sokszor fog megjelenni. :) Tényleg nagyon köszönöm a több, mint 6477 oldalmegtekintés t és a 19 feliratkozót,.  Csodálatosak vagytok, köszi mégegyszer.: D <3



- Khmm... Nathan - szólt rám Sky.

A szemem sarkából láttam, hogy karba tett kézzel néz rám elég komolyan. Valószínűleg kiabált volna velem, ha nem lett volna itt ennyi ember. Féltékeny volt, ebben biztos voltam. Hirtelen elfeledkeztem, hogy a barátnőmmel vagyok itt. Még új ez a helyzet, meg kell szoknom. Majd felé fordultam és magamhoz öleltem. Kezét derekam köré fonta. Puha, ápolt haját simogattam, majd a popsiján állapodott meg a kezem.

- Olyan édes vagy mikor féltékenykedsz - suttogtam fülébe és jó szorosan magamhoz öleltem.

- Utállak! - tolt el magától.

Durcásan nézett a másik irányba, de tudtam, hogy nem haragudott rám, csak játszotta magát.

- Tudom - mosolyogtam féloldalasan.

A csípőjénél fogva elkaptam és magamhoz húztam. Óvatosan megsimogattam a nyakát egy ér fölött, melyben lüktetett a vér. Aztán lehajtottam fejem és a szám Sky szájára szorítottam. Teljes odaadással engedte át magát a szenvedélyes csókomnak. Szó szerint az eszemet vesztettem, szerettem volna, ha ez a bódító pillanat, soha nem ért volna véget, de levegő hiányában el kellett válnunk.





Mikor végre a sor elejére kerültünk vettünk popcornt és innivalót. Majd bementünk a vetítő terembe és elfoglaltuk helyünket. Az emberek csak gyűltek és gyűltek, egyre többen lettünk. A hasam szerint már rég tömtem volna magamba a popcornt, de akkor már a film elején elfogyott volna, ezért inkább csak az ölembe tartom és szemeztem vele. Viszont hallottam, hogy Sky már a fogai alatt ropogtatta a sós kukoricát. A kiivetítőn értelmetlenebbnél értelmetlenebb reklámok sora ment, egyszerűen utáltam ezeket a szarságokatt. Majd végre elkezdődött a film.

***

Sky-hoz tartottunk a taxiba ülve. Kezem a lábán pihent, ujjbegyemmel simogattam belső combját. Szerettem volna egy igazán vad estét eltölteni vele, mert, ahogy elnéztem ráférne. Úgy hittem, most bármire vevő lennék. Ki akartam elégíteni minden szexuális vágyát és nézni, hogy ő ezt mennyire élvezi. Időközben a kezem a kelleténél feljebb csúszott és ez sajnálatomra Sky-nak nem tetszett, így ellökte onnan. Közel hajoltam hozzá, szinte az ajkam súrolta a fülét.

- Szívesen kinyalnálak és az este folyamán többször is eljuttatnálak a csúcsra - leheltem egy apró csókot nyakszirtjére. - Remélem visszautasíthatatlan ajánlatot tettem - haraptam meg egy kicsit erőteljesen a fülcimpáját.

Elhajoltam tőle és vártam reakciójára, ami egy "nem érdekel" váll rándítás volt. Csak összehúzott szemöldökkel néztem rá. Nem értettem őt. Egy normális lány nem utasította volna ezt vissza, épp ellenkezőleg pont örült volna, hogy egy pasi a boldogságát akarja és most kivételesen őt helyeztem magam elé, ezért érezze magát megtisztelve.

- Pedig komolyan gondoltam - könyököltem ki az ablakon.

Nem sokkal később a taxi lassítani kezdett és megállt a Lawrence ház előtt. Kifizettem a sofőrt és kiszálltunk a kocsiból.

- Jó éjt! - nyomtam egy arcra puszit Sky-nak és elindultam haza.

Most játszottam a sértődöttet, hátha bűntudata lesz és utánam jön és belemegy abba amit mondtam. De ha mégse akkor ő halasztott el egy jó éjszakát.

- Jól van, Sykes! Menjél csak - kiabálta utánam.

Megálltam és hátra néztem. Haját hátra dobva hevesen sietett be a házba, a bejárati ajtót nyitva hagyva maga mögött. 180 fokos fordulatot vettem és sietős léptekkel mentem be utána. Cipőmet levéve baktattam fel az emeletre Sky szobájába. Sötét volt csak az ő alakja rajzolódott ki az ablaknál. Odamentem, magam felé fordítottam és lassan megsimogattam az arcát és megcsókoltam. Először egészen lágyan és gyöngéden, majd egyre követelőzőbben és szenvedélyesebben. A csók után Sky felsóhajtott és erősen magamhoz öleltem. Aztán nyelvemmel szétnyitottam ajkait, hogy felfedezzem puha száját. Közben nyakszirtjét simogattam. Átöleltem derekát és lefektettem az ágyra, lekaptam magamról felsőm, aztán ráborultam meleg, erős testemmel.

Mohón, vágytól égve csókoltam meg, nyelvemnek szenvedélyes játéka tovább szította Sky izgalmát, s beletúrt hajamba. Szám hirtelen elvált az övétől, s lassan végigcsúsztattam puha nyakán, egészen a váll gödréig, ahol Sky pulzusa hevesen vert. Közben egy mozdulattal megszabadítottam nyári, lenge ruhájától. Jobb kezemmel megemeltem és egy pillanat alatt kicsatoltam melltartóját, ami lecsúszott érzékeny melléről. Számmal megérintettem a feszes mellbimbóját, majd erősen az ajkaim közé zártam. Élvezetének még hangot is adott. Ujjaimat gyöngéden végighúztam az érzékeny bőrén és a tenyerembe fogtam a lágy domborulatait. Ujjhegyemmel könnyedén játszadoztam a kémény bimbók körül, míg Sky vágytól űzve hozzám nem bújt. Ajkát kinyitotta, hogy fogadja a csókom. Kezem közben ismét kéjes kínzásba kezdett. 

Hihetetlen lassúsággal simítottam végig a mellén, majd lapos hasán, míg végül kezem becsúszott a combjai közé, amik szinte maguktól szétnyíltak. Egy hirtelen mozdulattal belé toltam két ujjam, minek hatására hangosan felnyögött. Arcát fürkésztem miközben ujjaimmal elégítettem ki. Az, hogy ő élvezte bennem is fokozta a vágyat. A nadrágom egyre szűkebb és szűkebb lett, már attól féltem, hogy széjjel fog pattanni a gomb. Tudtam, hogy Sky már közel volt a csúcshoz, mivel körmeit egyre jobban véste hátamba. A tempóm egy fokkal gyorsabb lett, majd elért a gyönyör csúcsára. A barátnőm a mellkasomra tette a kezét és a hátamra lökött, majd lovagló ülésben rám ült.

- Sky, valaki van a kertben! - dörömbölt Jade az ajtón és a hangja rémült volt.

Nem hiszem el, minek jött pont most. Menjen ki és nézze meg ő. Hagyjon minket békén. Figyelmen kívül hagytam hisztérikát és a kezem Sky popsijára vándorolt. Jól magamhoz húztam, hogy érezze ez most fontosabb és hagyja a húgát.

- Légyszi gyertek már, nagyon félek! - hangja remegett a félelemtől.

Csalódott lettem, mikor Sky kiszállt az ölemből és visszakiabálta a húgának, hogy mindjárt megyünk. Ez a nyávogós liba elrontotta az estémet, de várjunk csak... Mégis én vagyok a férfi. És ha esetleg igazat mondott? Több furcsaság is történt velünk mostanában. Nem hagyhatom, hogy Sky menjen le, még a végén baja esik. Így magamra kaptam a felsőm és az ajtót kivágva szaladtam le a lépcsőn. Odamentem az egyik ablakhoz és a függönyt kicsit elhúzva kerestem a Jade álltal mondott valakit. Nem is olyan messze állt egy sötét alak, ide-oda sétálgatott a kertben. Olyan volt, mintha várt volna valamire. Majd láttam, hogy egy sötét dolog közeledett az ablak felé. Alig volt pár másodpercem kitérni előle, de még így is több üveg szilánk vésődött bele felkaromba. Fájt, oly annyira, mintha egy szívet törtek volna össze, de ezzel most nem foglalkoztam. Az a bizonyos dolog pedig a szoba közepén landolt. Az utam egyből kifelé vezetett.





- Ki a faszom vagy, gyere elő?! - kiabáltam miközben néztem körbe az udvaron.

Kint igazán sötét volt, mintha direkt égtek volna ki a lámpák. Bármerre is kaptam a fejem az égadta világon nem volt semmi más csak növények. Az illetőt, mintha a Föld nyelte volna el. Túl lassú voltam, gyorsabban kellett volna kijönnöm és akkor talán elkaptam volna. Kibaszottul nem élveztem a hülye játékát, bárcsak tudnám, mit akart ezzel elérni. A fülemet egy hangos sikoly csapta meg. 

3 megjegyzés:

  1. Juujj,de izgalmas!;}
    Folytasd ahogy csak tudod!!!!!<3 Nagyon jó lett ez a rész eddig ez a NUMBER ONE!!!!♥

    VálaszTörlés
  2. Istenem, de imádom Nathan személyiségét :-$ egyszerre olyan rosszfiús és édes is egyben <3 gyorsan hozd a kövit :D

    VálaszTörlés