2014. július 22., kedd

The Dark of Past, Episode 14: Álljon meg!

Sziasztok! :D
Amint észrevehettétek jobb oldalt legalúra tettem egy újabb szövegdobozt "Prior/Előzetes" néven. Egy kis részletet olvashattok az eddig megírt részekből. Igen, már 29 fejezet meg van írva, sőt még több is... Az egész első évad le van írva vázlatba. Tudni kell, hogy az én vázlataim rettentően részletesek. Csak értelmes, normális mondatokat kell alkotnom belőlük. Nagyjából 32 részesre tippelem ezt az évadot, de lehet, hogy 33 lesz, attól fögg, hogy jönnek ki majd a fejezetek. :D Már a második évadra is vannak terveim, olyanok, amiket még sehol se olvastam és több új szereplővel képzeltem el az egészet :D 
Szóval csak rajtatok áll, mert én szívesen hamarabb is felrakom a részeket, csak egy kicsit aktivizáljátok magatokat :D Mert nekem tényleg nem esik nehezemre 2 naponta új részt hozzni, mert jóval előrébb vagyok :P 


A szórakozóhelytől nem messze megálltam és előhúztam egy szál cigit, majd rágyújtottam. Hirtelen a semmiből feltűnt Luke és jól hátba veregetett.

- Ráérsz, lenne egy kis meló? - tette át a karját a vállamon és elindultunk előre.

Úgy sincs más dolgom. Sky el van a barátnőivel, így én is el tudom foglalni magam valamivel. A pénz úgyis jól jönne, barátnőm van, sokat kell rá költeni. Meg, ha Luke ajánlja, nem lehet nagy meló, csak lusta elvégezni vagy valami csajt fűz éppen.

- Miről lenne szó? - tértem a lényegre és dobtam el a cigim.

- Ezt el kéne vinned - vett ki egy kisebb csomagot a dzsekije alól. - Raymond-nak - nyomta a kezembe.

Elvettem a szállítmányt, bólintottam és az utamra indultam. Raymond egy igen befolyásos ember. A város legmenőbb sztriptíz bárjának tulajdonosa, ahol illegálisan futtatja a kurváit. De a zsaruk soha nem tudnak rábizonyítani semmit, mert nagyon precízen dolgozik. Rengeteg ügyfele van és ezáltal nagyon megszedte magát. A nők tapadnak rá, de csakis a pénze miatt.

Mielőtt befordultam volna Ray bárjának hátsó bejáratához, alaposan körbe néztem, nem-e figyel valaki. Ő a falat támasztotta és várt rám. Nagydarab állat, elmondása szerint gyúr, de szerintem dagadt. Nem értettem minek hord napszemüveget este, ami elég jól virított a kopasz feje miatt. Amcsi szivarját szájához emelte és nagyot szippantott belőle... Odatámaszkodtam mellé a falhoz, átnyújtottam a csomagot, ő pedig a pénzt, amit egyből zsebre vágtam. És elindultam vissza, nem akartam, hogy véletlenül valaki is meglásson. De a sarkon hirtelen megtorpantam. Egy rendőrautó állt az utca másik oldalán két kocsi között parkolva, de én kiszúrtam. Az autó ajtaja nyitódott és két fakabát szállt ki belőle. Jobbra, majd balra néztek, végül az irányt felém vették. Nagyon reméltem, hogy nem miattam vannak itt. Mégis mit akarnának? És nyugodtan sétáltam tovább, kerültem a feltűnést csak mentem. Azért a szemem sarkából figyeltem őket. Tempójuk gyorsabb lett és közeledtek felém.

- Hé, maga! Álljon meg! - kiáltotta utánam az egyik.

A francba! Én nem fogok bemenni a sittre, az biztos. A lábaimat egyre gyorsabban szedtem és hirtelen futásnak eredtem. Kerestem a szűkebb utcákat, ahol jobban tudtam menekülni. Olykor-olykor hátra néztem és egyre távolabb voltak. Látszott, hogy fittebb vagyok, mint ők. Fánk zabálás helyett inkább mennének az edző terembe.

- Álljon meg! - kiabálták már megint.

Csak futottam, egyre gyorsabban. Több kukát borítottam fel, akadályt állítva nekik és ezzel még jobban lassítva őket. Majd mikor átfutottam a főúton, tudtam, innen már csak egy utca a szórakozóhely. Szinte sprinteltem, hogy minél hamarabb odaérjek. A zsarukat pedig mögöttem már nem láttam. Mikor odaértem figyelmen kívül hagytam a kíváncsiskodó szempárokat és egyből lementem. Sky-t kerestem szememmel. Az egyre növekvő tömeg között nehéz volt kiszúrnom, beletelt pár percbe mire megtaláltam. Még mindig a barátnőivel táncolt és élvezte az estét. Odasiettem hozzá gyorsan és szorosan a karjaimba zártam hátulról. Megkönnyebbülten fújtam ki a levegőt. Húzós volt a helyzet az egyszer biztos. De engem nehéz elkapni. Nem egy ilyen kis szarságért fognak bevinni. Ha sittre kerülök az valami komolyabb esett miatt lesz.

- Egész idő alatt itt voltam veletek - közöltem Sky-al miközben a bejáratot lestem.

Szorított egyet kezemen, hogy vette a lapot. Nagyon reméltem, hogy ennek a dolognak nem lesz ma folytatása. Kíváncsi voltam mi lehetett abba a csomagba, amit Raymond-nak adtam. Mi lehetett olyan fontos, hogy végig kergettek több utcán. A hangosan dübörgő zene egyszer csak megszűnt és felkapcsolódtak a villanyok. A fény bántotta szememet, hunyorogtam egy ideig, míg hozzászoktam.

- Mindenki hagyja el a szórakozóhelyet, azonnal! - mondták be a mikrofonba.

A picsába! Ezek a hülye sünök mindenütt ott vannak. Nem hittem el, hogy rájöttek merre mentem. Azt gondoltam nyomorékabbak... Sky-t magam felé fordítottam és szorosan mellkasomra vontam, közben a zsebemből kivettem a pénzt, amit kaptam. Kezem felcsúsztattam a hasán és a lóvét bedugtam melltartójába. Ezt igazán élveztem volna, ha más lett volna  a helyzet.

- Csak nyugi! - kulcsoltam össze kezünket és magam elé engedtem.

A tömeggel együtt haladtunk a kijárat felé. A legtöbb ember taposta és lökdöste a másikat. Féltették a seggüket. Mit ne mondjak a fele társaság nincs 18, még én se... Vagy éppen be vannak állva. Csak ők nem tudták, hogy most ezt a zsaruk leszarták, mert engem kerestek. Haladva az ajtó felé egyre több fakabáttal találtam szembe magam. Iszonyatosan bámultak. Én viszont higgadtan viselkedtem, úgy mintha azt se tudnám miről van szó. Elérve a kijárat ajtaján azt hittem simán átvágtam őket...

- Ccc - rakta a gumibotját elém az egyik és Sky keze kicsúszott az enyémből. - Meg van, itt van! - ragadta meg a zsaru a pólómat és kifele rángatott.

Majd szinte a falnak lökött. Kezemmel hárítottam az esést, nehogy beverjem a fejem. A sértett kezemen húzódott a bőr és olyan volt, mintha felszakadtak volna az apró sebeim és újra folyt volna belőlük a vér.

- Mi a baj biztos úr? - kérdeztem és megpróbáltam mozgolódni.

A zsaru még jobban a falhoz nyomott, a fejemet beverve. De tartottam magam, higgadt maradtam. Elkezdett végig motozni és kiszedte egyesével a zsebeim tartalmát.

- Nathan James Sykes - ízlelgette a nevem. - Szeretni fognak téged az őrsön - hallottam, amint kivette zsebéből a bilincset.

- De nem csináltam semmit, végig itt voltam - hazudtam, mint a víz folyás.

- Ezt másnak ad be - tette rá az egyik kezemre a bilincset.

Most már csak Sky-ra számíthattam. Reméltem elő fog állni valamivel és segít rajtam. Nem volt kedvem az őrsön éjszakázni.

- Kérem, hagyják őt békén, ártatlan! Végig velem volt - csalt könnyeket az arcára Sky és elkezdte a zsaru kabátját ráncigálni.

Mintha a gondolataimba olvasott volna. Az alakítása tökéletes volt, jobban nem is játszhatta volna a szerepét.

- Hallotta, vele voltam - jelent meg egy gonosz mosoly az arcomon. - Szóval engedjen el.

Egyből hallottam, hogy kattant a zár és a kezeim újra szabadok voltak. Dörzsölgettem a csuklóm miközben megfordultam.

- Most megúsztad! - vetette szememre a rendőr és elhúzta a csíkot.

Olyan kis lúzer. Nem hittem el, hogy bevette ezt. Sütött, hogy én voltam. Az a lényeg, hogy elment... Igaz Sky nélkül nem ment volna... Igazán örülök, hogy a segített nekem és kihúzott a csávából. Hálám jeléül az ölelő karjaimba zártam őt, szorosan öleltem, éreztetni akartam vele, hogy hálás vagyok neki. De arra nem számítottam, hogy csak úgy eltol magától.

- Szeretném én tudni, hogy mit csináltál? - kérdezte mosolyogva, ezzel felfedve tökéletes fogsorát.

Már megint meglepett Sky, valójában mindig megtud. Magamban maximálisan meg voltam győződve arról, hogy ki fog akad, kiabálni fog, de e helyett megértő volt velem. Pont ezért Ő a barátnőm és nem pedig egy kényes liba, kinek a körmei és kinézete mindennél fontosabb. Sky-nak úgy vagyok jó, ahogy vagyok, mert elfogad engem.

- Nem - válaszoltam miközben újra magamhoz öleltem és belepusziltam puha, illatos hajába. - Maradjunk... - kezdtem unottan - Vagy menjünk hozzám? - csúszott le kezem a fenekére és szorosan egymáshoz nyomtam csípőinket.

Játékosan megharapdáltam vékony bőrét a nyakánál, minek hatására libabőrös lett.



- Úgyse számít, mit mondok - húzódott el tőlem és az ölelésemből is kibújt.

2 megjegyzés:

  1. Imádom!!! *-* Gyorsan kövit!!!

    VálaszTörlés
  2. szia..nagyon jo a blogod :D imadom nagyon,mar varom a kovi reszt.....tudnal szerkeszteni nekem egy fejlecet??nagyon bejon a tied :D

    VálaszTörlés