2014. július 25., péntek

The Dark of Past, Episode 15: Úgyse számítana!

- Úgyse számít, mit mondok - húzódott el tőlem és az ölelésemből is kibújt.

Most nem értettem őt, megbántottam volna vagy csak játszott velem? Igazán tudhatná, hogy pont az ő véleményére nem szarok. Valóban érdekelt, hogy mit gondolt bizonyos dolgokról. Meg amúgyis kedvességből kérdeztem meg tőle, én csak utalni szerettem volna, hogy nekem melyik lenne a legjobb. De úgy látszik nem vette a lapot, ez ellen pedig nem tudtam mit tenni.

- Jó! Akkor menjél vissza bulizni - dőltem neki a falnak és karba tettem a kezem.


Sky erre nem mondott semmit, csak visszament a buliba. Biztos megsértődött...  Majd nem messze leültem egy padra és zsebemből előkotortam a cigis dobozom, kivettem egy szálat és a számba tettem. Az öngyújtóm segítségével meggyújtottam cigimet, egy jó mélyet szívtam bele, majd kifújtam azt.

Már egy jó páran hazafele botladoztak, valószínűleg még részegek és abban bíztak, hogy mire hazaérnek kijózanodnak. Ezt csinálják azok az emberek, akik már eléggé jártasak ebben a témában, de a kezdőknek általában hányással zárul az estéjük, pont annak az embernek, aki innen nem messze ürítette gyomortartalmát. Gusztustalan volt még hallani is.

Voltak tagok, kik épp fizették ki az aznap vásárolt drogok árát és próbálták sunyiba intézni az egészet. Nem messze tőlük épp egy szerelmes pár - vagy az este folyamán szedték fel egymást - egymás szájába matattak és a férfi durván,  de határozottan markolászta a nő fenekét. Nem értem miért nem mennek haza, de ha addig nem bírnak várni, akkor menjenek inkább máshová. Csak ne itt...

Most legszívesebben haza mennék és magamhoz nyúlnék és közben Sky járna az eszembe. Nem adott más választási lehetőséget, kénytelen vagyok ilyet tenni. Igazán tudhatná, hogy a pasijának hiánya van. De van egy olyan érzésem, hogy inkább meg kellene várnom, ha még órákba is telik. Itt fogok kint ülni és várni rá. Azt hiszem megbántottam és ki kéne engesztelnem, de csak egy dolog jut az eszembe, de ahhoz okosan el kell érnem, hogy feljöjjön hozzám.

Nem tudom mennyi ideig ülhettem kint, de nekem nagyon hosszú időnek tűnt, mire Sky feljött. Barátnőivel együtt nevetgélt, olyan gyönyörű volt még így a buli végén is. Igaz kicsit el volt mosódva sminkje és kócos volt haja, de pont ez szexivé tette őt. Felálltam a padról és zsebre dugott kézzel elindultam feléjük. A szemem egész végig Sky-on tartottam, láttam, hogy észrevett, de direkt nem nézett rám. Majd nem messze megálltam tőlük, meg vártam, míg elém érnek.

- Sky, beszélhetnénk négyszemközt? - kérdeztem miközben tarkóm vakartam.

Zavarban lettem volna? Nem, biztos, hogy nem! Mindannyian megálltak és azon nyomban el is hallgattak. Szemükben meglepődést véltem felfedezni, majd Sky-al összeakadt a tekintetünk, eltátogtam neki egy 'Légyszi '-t. Sky beszélt valamit barátnőivel, azok meg köszönve elmentek.

- Oké, mondd! - mondta úgy, mint aki kényszerből akar meghallgatni.

Ha ennyire nagy erőfeszítés kellett ahhoz, hogy itt maradjon, akkor ne is hallgasson meg. Az embernek még a kedve is elmegy az élettől, ha arra az arcra ránéz. Nem értettem mire fel volt ez a megsértődés, holott egy semmiségen rágott be. Meg se érdemelte azt, hogy megvárjam. Haza kellett volna mennem és itt hagyni őt. Akkor legalább túl lettem volna az önkielégítésen és már húznám a lóbőrt.

- Úgyse számítana! - mondtam félvállról és hátat fordítottam neki.

Majd egymás után téve lábaimat, indultam el. Csak mentem előre, nem foglalkoztam semmivel már. Ígyis rohadtul felbaszta az agyam. Pont Sky, aki tudja, hogy ezzel nem ér el semmit. Úgy éreztem, élvezi, ha ilyen állapotban láthat. De az nagyon nem tetszett, hogy már egy mondatával, így ki tudott hozni a sodromból. Ez nem történhet meg, soha többet!  - ütöttem bele a falba egymás után többször is. Te rohadt, büdös élet! - kezdtem már rugdosni is. Majd a falnak támaszkodva csúsztam le a földre és idegesen kaptam le a fejemről a sapkát és durván túrtam bele hajamba... Elegem volt!  Egy hete a barátnőm és többet idegeskedtem ez idő alatt, mint eddig életemben. Egyszerűen kikészített.

- Nath! - guggolt le mellém Sky és óvatosan a csuklóm köré fonta vékonyka ujjait. - Sajnálom!  Nagyon jól esett, hogy megvártál. Nem hittem, hogy ilyenre is képes vagy - mondta miközben magához ölelt.

Nem tudtam megmondani miért, de ez a gesztusa igazán jól esett tőle. Valamiért lenyugodtam és már nem voltam ideges se. Nagyon úgy tűnt Sky az én nyugtatóm, jelen esetben. Majd visszaöleltem őt, s fejem a vállgödrébe hajtottam. Még éreztem ínycsiklandozó parfümjének illatát, ami kellemesen bizsergette orrom, ez  megmosolyogtatott. Csak pár perc erejéig öleltük egymást, addig, míg meg nem szólaltam:

- Hozzám? - simítottam végig gerincét.

Sky száját egy 'beletörődőm' sóhaj hagyta el és felállt. Én is követtem példáját és az utunk a mocimhoz vezetett. Mindketten felszálltunk rá. Sky a derekamnál összekulcsolta kezeit és fejét hátamnak döntötte. Egy mozdulattal berúgtam a motoromat, mire Sky összerezzent. Szívverését éreztem a hátamba, hagytam, hogy beszívja a parfümöm illatát. Tetszhetett neki, hisz fejét jobban a hátamba fúrta, és remélte, hogy nem veszem észre. Megmarkoltam a kormányt, majd párszor meghúztam a csuklómmal, míg meg nem bizonyosodtam arról, hogy eléggé fel nem melegedett, majd elindultam. Sky szorosabban ölelt, szíve is jobban vert, s tudtam, hogy felfigyelt a csörgésre a farzsebembe, mikor kicsit jobban oda húzódott hozzám. Nem is tudom. Reméltem, hogy azt hiszi, hogy cukros papír, vagy valami szemét, de okos lány volt, tuti levágta egyből, hogy óvszer van nálam. 

Egy kereszteződésnél épp piros lett a lámpa, mire Sky feljebb emelkedett. Álla a vállamhoz ért, s tudtam, hogy a tökéletes vonásaimat méri fel az arcomon vagy csak megnézte előttünk a forgalmat. Jobbra, majd balra néztem. Ha balra megyünk, már ott is vagyunk. Ha jobbra, akkor megkerüljük az egész várost. Nem volt nehéz, hogy melyiket válasszam. Sárga lett a lámpa, mire Sky ismét lejjebb húzódott, és a hátamba fúrta a fejét. Bár nem láttam, de elképzeltem, ahogy lófarokba fogott haja a levegőbe repül, mikor újra megindultunk balra. A sebesség határt jóval átléptem, s bár Sky egy kicsit félt, tudtam, hogy élvezi a dolgot. Melyik lány ne élvezné, hogy mögöttem száguldhat? Erősebben szorított, mikor egy kanyarhoz értünk, és majd nem negyvenöt fokkal megdőltem. Tudtam, hogy sikíthatnékja van, amin ismét jól szórakoztam, de továbbra sem mosolyogtam. 

Lassan megérkeztünk hozzám és ismét hirtelen fékeztem, minek hatására a motorom hátulja megemelkedett és Sky szájából egy aprócska sikoly távozott. Ezt már tényleg nem hagyhattam nevetés nélkül, amit pechemre Sky meghallott és emiatt rábaszott egyet a hátamra. Leszálltunk az én szépségemről és bementünk a házamba. Levettük cipőinket és felmentünk a szobámba. Meg voltam győződve, hogy Sky nem csak aludni szeretne ma éjszaka, vagyis inkább hajnalban nem szeretne. Éppen szólásra nyitotta volna száját, de én gyorsabb voltam, az ajkaimat az övéire tapasztottam. Fejét hátrahajtotta a karomra és szinte önkívületben belekapaszkodott a biztonságot nyújtó, széles vállamba. Egyáltalán nem tiltakozott, hagyta magát megcsókolni. Én ezt egy igennek vettem, hogy nem tapasztaltam ellenállást. Csókom követelőzőbb lett, majd Sky arcára siklott szám, végül a fülébe suttogtam:



- Felizgattál - közben felkaptam és az íróasztalomra ültettem. 

Egy határozott lendülettel mindent lesöpörtem, ami az asztalon volt az a padlószőnyegen landolt. Sky lábai közé férkőztem és újra rácsaptam a mézédes ajkaira. Egy mozdulattal kibontottam haját és beletúrtam. Majd hátát kezdtem el simogatni, egészen fenekéig csúszott le kezem és szorosan az ágyékomhoz húztam, hogy érezze, mit is tett velem. Fekete pólóm gyűrögette fel, miközben én nyakát leptem el apró puszikkal. Sky nem akarásának nyoma se maradt. Látszott rajta, pontosan tudja, mit akar, és azt is, hogyan érheti el. Mikor hirtelen a szobám ajtaján hangos, ütemes és határozott ütések hallatszódtak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése