2014. augusztus 3., vasárnap

The Dark of Past, Episode 18: Mi van, Cukorfalat?

Sziasztok! :D
Meg hoztam a következőt :D Most csak annyit szeretnék, hogy jövő héten indul az új blogom, ami egy fordítás :D ha többet szeretnétek tudni róla !!!IDE!!! kattintva teheted meg :D




- Meglepetés! - Harry ugrott ki a konyhából köténnyel a nyakában.

Ötletem se volt mit keresett ez itt. Egyáltalán, hogy jött be a házba? Azt hittem értett a szóból és többet nem látom. Majd Jade haladt el mellettem sietősen és Harry karjaiba vetette magát, majd megcsókolta. Kikerekedett szemekkel meredtem rájuk. Na erre nem gondoltam volna. Ez az egész jelenet egyszerűen gyomorforgató volt. Hogy jöhettek össze? Igaz két... nyomorék, egy pár. Viszont mikor Sky-ra emeltem tekintetem ő is meglepetten bámult rájuk.  Mikor abbahagyták nyálcseréjüket Ashley is üdvözölte azt a balfaszt. Úgy tűnt csak Sky nem tudott erről a kapcsolatról, igazán kedvesek, hogy szóltak neki.

- Főztem nektek vacsit - mosolygott Harry és rám nézett gúnyosan.

Nem tudtam mit akart ezzel, minek nézett rám egyáltalán. Teljesen hidegen hagyott, hogy így nyalizott Ashley-nek. Az ő műfaja a nyalás, nem az enyém. Ash elfogad, így ahogy vagyok vagy elvisel. Biztos soha nem tudna minket széjjelválasztani Sky-al, nem tilthatná meg, hogy ne találkozzunk. Ezzel csak maga ellen fordítaná a lányát és ezt szerintem ő se akarja.

- Nathan, te is maradsz? Mert akkor hozok neked is terítéket - nézett rám azzal a tipikus hamis mosolyával Harry.

Nem tudtam mi legyen és mit mondjak, így ránéztem Sky-ra.

- Igen marad, de nem vagyunk éhesek - jelentette ki Skylar.

Majd Ashley pampogott, hogy sosincs együtt a család, így kényszerből leültünk az asztalhoz. Harry mogyorós csirkét csinált, amire allergiás vagyok, így csak ültem és néztem ahogy esznek a többiek. Ashley és Jade normálisan kajáltak. Nyominger meg egyfolytában vigyorgott, mint egy tejbetök, igazán irritáló volt. Olyan volt mintha tudta volna, hogy allergiás vagyok erre az ételre és direkt csinálta volna ezt. Sky pedig gyorsan habzsolta a kaját, hogy minél hamarabb végezzen. Inkább lennék vele fönt a szobába, biztos túl hangosak lennénk és zavarnánk őket.

Az asztalnál a beszélgetés persze a szerelmes pár kapcsolatáról szólt. Rólunk senki se kérdezett, csakis ők voltak a középpontban. Viszont egy mondat kicsúszott Jade szájából: 3 hete vannak együtt. Viszont kb. 2 hete Harry smárolt Sky-al, szóval megcsalta a párját.

- 3 hete? De mi Harry-vel 2 hete smároltunk - mondta húgának Sky.

Én pedig helyeseltem. Jade kiejtette kezéből a villát és várta a magyarázatot.

- De te erőltetted - mondta mélyen Harry Sky szemébe nézve.

Mit hazudik ez? Tudom, hogy a játék miatt volt, de ez teljességgel abszurd, biztos, hogy nem Sky erőltette. Csak ismerem már annyira, hogy tudjam ez hazugság.

- Ne kend rám, amit te akartál! - mondta egy kicsit hangosan Sky és felállt majd elment.

Én is felálltam, de az ajtóban megálltam és felé fordultam.

- Örülj, hogy társaságban vagyunk, mert különben félholtam feküdnél az asztalon a szar kajáddal a szádban - fenyegettem meg.

Majd felmentem Sky után a szobába.



Augusztus 2. (csütörtök)

A mai nap még a szokásosnál is melegebb volt. A Nap szinte tűzött, égetett. Egy nőnek izzadságtól csillogó homloka bizonyította ezt. Igaz fel volt nagyon pakolva, mintha menekülne valahova. A bőröndjét maga után húzva sietett, vállán még egy utazótáska is volt. Gyorsan szedve lábait haladt el mellettünk és nem kicsit csapott meg bűze. A szagtól fintorodtam és alig vártam, hogy friss, tiszta oxigénhez jusson orrom. Ez olyan délután 4 fele történhetett, épp Sky-jal sétálgattunk a városban, róttuk az utcákat. A nagy tenyeremben csakhogy észre lehetett venni az ő apró, vékony ujjait, amit az én ujjam köré kulcsolt. Olyan puha, selymes és finom volt bőre, mint a combjai között. Valahogy most, ahhoz tudnám hasonlítani. Akaratlanul is perverz mosoly húzódott arra a piszkos számra, amikor rásandítottam. Lenge nyári ruhát viselt, azt hiszem virágmintás, de nem vagyok benne biztos, mert eléggé kinézhetetlenek voltak azok firkák. De mindegy is, az a lényeg, hogy nagyon jól állt neki, szinte ragyogott a napfényben. Egyszerűen gyönyörű volt. Gyors elkaptam a tekintetem róla, nehogy észrevegye, hogy rajta gondolkoztam el.

- El ne felejtsd, jövő héten Suli Buli! Elegáns ruha, kötelező! - emelte ki jobban a második mondatát.

- - vágtam rá egyből.

Ez teljesen kiment a fejemből, ha nem is mondja én fullra elfelejtem ezt az egészet. Sky mesélte, hogy ezt minden évben augusztus elején megtartják, az iskolában. Ki az a hülye, aki suliba megy nyáron? Jó nagy baromság, de ha Sky menni akar, akkor én is vele tartok. Nem szeretném, ha bármi baj adódna, ha véletlen nem lennék én is ott. Szóval elegáns ruha kell, hmm... Szerintem bőven annak számít a fehér ing és a fekete csőgatya. Nem fogom jobban kicsípni magam emiatt.

Majd Sky hirtelen megállt és elkezdett nyafogni, hogy ő azonnal édességet akar enni. Nagyon édes volt tőle, ez a kisgyerekes megnyilvánulás, csak mosolyogva tudtam ezt végig nézni. Szóval bementünk a legközelebbi cukrászdába. Hanyagul vágtam ki az ajtót Sky-nak, hogy menjen előre, majd én is tök lazán beléptem utána. Elengedtem az ajtót és az hangosan becsapódott, ezáltal minden szempár ránk szegeződött. A hely tágas volt és a világos színek harmonizáltak leginkább, túl giccses volt az egész, nem az én stílusom. Egy aranyozott korlátú lépcsőn lehetett felmenni a pult mellett, ami egyenesen egy teraszra vezetett ki, ahol a szabadban lehetett elfogyasztani pék sütiket. Lent csak pár asztal volt székekkel együtt és néhány box is található volt itt. Az egésznek volt egy olyan sznob féle hangulata, mivel akik itt voltak lehettek vagy 30-40 évesek, mind öltönyben vagy kosztümben ültek asztaluknál és falatoztak, trécseltek. Mindketten kitűntünk, de én valahogy még jobban. Mivel én egy fekete ülepes nacit viseltem, ami nem mellesleg jól áll nekem, csajok szerint 'cuki a seggem' benne - egy párszor már megkaptam, még Sky-tól is. A nadrághoz felvettem egy laza fekete trikót és a szettet feldobtam egy barna bakanccsal és egy nyaklánccal, amin egy kereszt alakú medál lógott.

Odamentünk a pulthoz, amíg Sky feltérképezte a kínálatot, én addig nézelődtem. Különböző oklevelek és díjak voltak egy üvegszekrénybe téve, akkor valószínűleg egy elég híres helyre tértünk mi be - állapítottam meg magamban. Majd észrevettem, hogy valaki nagyon lyukat éget a hátamba. Szép lassan megfordultam és szinte - miattunk - mindenki erre fele pillantgatott, de egyikőjük se nézett minket konkrétan. Egy fura érzés kerített hatalmába, olyan volt, mintha figyeltek volna valahonnan. Gyorsan el is hessegettem ezt, mert Sky szólt nekem, hogy választott. A pultostól kikértem azt a sütit, amit kinézett magának és magamnak is vettem egy jó erős, feketekávét. Amíg vártam, ő helyet keresett nekünk. Kifizettem ezeket, még jó hogy volt nálam ennyi készpénz, szinte teljesen kizsebelt ez a hely, holott csak egy kávét és egy csokis sütit vettem. 

Kerestem, hogy hova is ült. Meg is pillantottam őt egy ablak melletti asztalnál, elindultam felé, közben mindketten tartottuk a szemkontaktust, mintha félnék, hogy az egyik pillanatról a másikra eltűnhet. Mikor odaértem vele szembe foglaltam helyet. Elé toltam az édességét, közben megnyalta felső ajkát. Kavargattam magam előtt a kávém. Néztem, hogy milyen miniatűr örvényt lehet kreálni, olyan ártalmatlan, de a valóságban halálos lehet. Egyszer csak felnéztem Sky-ra. Először csak nézegette, majd óvatosan lekanalazott belőle egy kis darabot. A szájához emelte és a puha ajkai közé tolta a falatot. Szemeit becsukva élvezte az ízek harmóniáját. Olyan kis cuki volt, ahogy örült egy kanál cukor bombának. A szám akaratlanul is mosolyra húzódott - ma már másodjára - tette révén. Szemei lassan kinyitódtak és mikor rám pillantott kellemetlenül érezte magát, hogy így viselkedett. Még mindig mosolyogva fogtam hozzá a feketém keveréséhez, de nem tudtam magamban tartani a nevetést, ahogy eszembe jutott Sky, hogy milyen vicces fejet is vágott. Majd sípcsonton rúgott szegény pára, egyből komoly lettem, mert ezt tényleg megéreztem. Nem volt egy kellemes érzés, de neki erről nem kell tudni. Nagyon lassan felemeltem fejem és rá emeltem tekintetemet.

- Mi van, Cukorfalat? - húztam fel az egyik szemöldököm és féloldalasan elmosolyodtam.

Nem gondoltam volna, hogy az ő reakciója az lesz, hogy elpirul. Nem direkt volt, saját akaratom ellenére zavarba hoztam. Ez tetszik. Gondolom el akarta rejteni előlem zavarodottságát, azért nézett lefelé.

- Kinevettél - mondta egy picit szomorkás hangon.

Valamiért nem tetszett, hogy így elszomorítottam szegénykét. Hirtelen ötletből belenyúltam a sütijébe és az orrára kentem.

- De csak mert cuki voltál - ültem vissza a helyemre és bele ittam a kávémba.

A keserű folyadék végig folyt torkomon, undorító volt az íze. Nem is tudom minek rendeltem kávét, hisz nem szeretem, de azért megiszom. Közben Sky a tejszínhabot leszedte magáról egy szalvéta segítségével és csöndben megette a sütijét. Miután befejezte még vettem egy csoki turmixot is, aztán elindultunk valamerre. Kezem átvetettem a vállán és így sétáltunk kettesben tovább. A séta és a beszélgetés egyaránt nagy élvezetet jelent nekem, de hiba összekötni a kettőt egymással. Saját zajunk túlharsogja a külső világ neszeit és csöndjét... Csak olyan valakivel szabad sétára indulni, aki pontosan osztozik veled minden hangulatban, annyira, hogy egyetlen pillantás, egy megállás, vagy legfeljebb egy csöndes érintés elég ahhoz, hogy egymás tudtára adjuk mire is gondoltunk.

2 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Imádom a blogodat!
    http://helpmevivien.blogspot.hu/2014/08/1dijam.html itt vár az ajándékod!:)
    Így tovább!

    VálaszTörlés
  2. szia,nagyon jo resz,alig varom a kovit,tudnal nekem is szerkeszteni egy ilyen szupi fejlecet?azon harry styles es ariana grande kene legyen a hatterben az one directionnal,remelem valalod,kerlek jelezd,ha igen es alig varom reszed lecci siess vele,koszi szia :* :D

    VálaszTörlés