2014. augusztus 6., szerda

The Dark of Past, Episode 19: Szeretném, ha kikötöznél és te irányítanál!

Skylar szemszöge


Augusztus 3. (péntek)

A minap beszélgettünk Nathan-nel a dolgokról, amik mostanában történtek velünk. Nagyon furcsa ez az egész szitu. Tegnap is mikor hazajöttem egy kép volt rólam az ágyon, piros x-el a fejemen. Nagyon megijedtem és aludni se tudtam. Még mindig meg vagyok rémülve. A legrosszabb az egészében, hogy nem tudom, ki teszi ezt velünk, csak reménykedek benne, hogy egy árva tréfa az egész. És minél hamarabb kiderül ki áll ez az egész mögött és Nathan jól elintézi. Igaz a tegnap történtekről még nem szóltam neki, de majd fogok. Egy kicsit fáradt vagyok és félek, hogy mi lesz ma, de már megígértem Nathan-nek, hogy megyek bulizni. És ha valami történne Nath biztos megvédene, nem hagyná, hogy bajom essen.

A tükröm elé sétáltam és neki láttam a készülődésnek. A szememet cicásra húztam ki, az ajkaimra matt, csókálló, rózsaszín rúzst vittem fel. A spirál hatására szempilláim hosszabbnak és dúsabbnak tűntek. A sminkem miatt pedig szemeim nagyobbnak néztek ki. A hajam párszor átfésültem és baloldalra fontam. Felhúztam egy rövid nacit, ami alól vékony lábaim látszódtak ki. Mindig is szerettem az alakom. Sokat eszek, de nem látszik meg rajtam. Egy inget, ami rózsaszínből átmegy fehérbe kaptam magamra. A mellem alatt kötöttem egy görcsöt, ahonnan kikandikált a fekete, csipkés melltartóm. Biztos vagyok benne, hogy Nathan-nek nagyon fog tetszeni a felsőm. A lábamra pedig a szokásos, fekete bakancsomat húztam fel. Végül a fülembe fekete, karika fülbevalót raktam és a cuccaimat zsebre vágtam. Lebaktattam a lépcsőn és lehuppantam a kanapéra. Bekapcsoltam a tévét háttér zajként, míg elővettem a telefonom. 

Láttam, hogy Nathan írt egy sms-t, gyors rá is kattintottam. "Csörizz, ha fent vagy, de ha kell, eléd megyek." Imádom, hogy nem ír szmájlit és most ezt nem tudom, hogyan gondolta. "Ne fáradj! :) odatalálok magam is :P <3" Írtam neki vissza, amire ő rögtön válaszolt. "Oké" Utálok vele sms-ezni. Inkább hívjon fel, mert akkor hallom a hangjáról, hogy érti. 

Majd Jade és Harry jött le a lépcsőn mosolyogva. Se szó se beszéd elindultak, itt hagyva engem. Kikapcsoltam a tévét és gyors léptekkel indultam utánuk. Mögöttük kullogtam, úgy viselkedtek mintha ott se lettem volna. Nem értem Jade hogy bírt megbocsájtani neki. Szegény még túl naiv. Mondtam neki, hogy valami gáz van a gyerekkel, de nem hallgatott rám. Egy örökké valóságnak tűnt mire odaértünk. A szerelmes pár egyből le is ment. Én nyúltam volna a telefonomért felhívni Nathan-t, mikor Luke nevetésére lettem figyelmes, akkor biztos ott van Nath is. 

Arra felé kaptam a fejem és megpillantottam ŐT a falnak dőlve. Épp szívott egy pukkot a cigijéből. Nem szeretem, mikor cigizik olyan rossz utána vele csókolózni. De nem teszem szóvá, tudom, hogy úgyse bírna leszokni róla, inkább megtartom magamnak a véleményem. Fehér fullcapja hátra felé állt. Imádom, ha sapi van rajta, akkor mindig egy fokkal cukibb. Felsőtestéhez egy fekete trikó tapadt. Mellizmai átlátszódtak és vékony dereka még jobban kivehető volt. Lábain egy farmer, feszülős térdnadrág volt. Biztos jó segge van benne, csak forduljon meg. Viszont fogadni mernék, hogy nem sokkal később túl szűk lesz neki. Még egy fehér converset viselt és egy rolex órát, amit messziről ki lehetett szúrni. Szeretem, amikor így öltözködik fel, többször is tehetné. Nagyon is szexi. Enyém a város legjobb pasija és büszke vagyok magamra, hogy az enyém lehet. 

Majd mellé sétált egy szőke kurva. Dobálgatta a haját és tette-vette magát. Nathan-t nem érdekelte. De akkor is mit képzel magáról, hogy odamegy és kikezd vele? Tudhatná, hogy van barátnője. Alapból nem bírom ezeket a sarki rihe-rongyokat. Elkezdtem feléjük sétálni, mikor nem voltam olyan messze, hallottam, ahogy a vinnyogós hangján megkérdezte: Jaj, te gyúrsz? Majd meg akarta fogni a karját, de arrébb löktem és Nathan-höz bújtam. Egy ölelés sokkal többet jelent két test érintkezésénél. Éreztem, ahogy erős karjaiba zárt és minden félelem elmúlt. Imádom az illatát, igaz egy kicsit cigi szaga van, de attól még nagyon jó.

- Na, végre! - nyomott egy lágy puszit a nyakamra.

Keze lecsúszott popsimra, míg a fejem mellkasára hajtottam. Hallottam szív dobogását, ami össze-visszavert. A szám akaratlanul is mosolyra húzódott. Tudom, hogy szeret engem, igaz nem mondta még ki, de érzem. Jobban bánik velem és törődést mutat, ami nekem most még elég. Viszont boldogabb leszek, amint kimondja azt a szót. Én az érzéseimet le se tudnám tagadni, teljesen belezúgtam. Mindig ő jár a fejembe, ha akarnám, se tudnám kiverni onnan. Szeretem, de nem merem kimondani, inkább megvárom, míg ő lép előbb.

Majd lassan kibontakoztam öleléséből és megfordultam. Testem teljesen hozzá simult az övéhez. Bal kezét hasamra tette. Rátettem sajátomat és ujjaink összefonódtak. A tekintetem körbe vezettem a kint lévő embereken. Míg megállapodott egy személyen. 

Szőke haja kikandikált színes fullcapje alól. Szaggatott csőnacija tökéletesen tapadt szálkás lábaihoz. Fehér pólóján őt tükröző felirat állt "I'm the king". Rég láttam. Úgy tudtam, hogy elköltözött a városból. Még régebben egy párt alkotunk Joyce-al. A kapcsolatunk nem tartott hosszú ideig, de boldog hónapokat töltöttünk el együtt. Külsőleg nagyon is megváltozott, jobb pasi lett. Bámulásomat valószínüleg megérezte, mert egy idő után rám emelte tekintetét. Kellett egy kis idő mire felfogta ki vagyok és mikor leesett neki a tantusz mosolyra húzódott a szája. Gyors elkaptam Nathan kezét és lefele húztam. 

Fülledt hangulat és alkoholos mámor volt lent. Dübörgött a zene és mindenfele táncoló fiatalok voltak. A lányok csípői határozottan mozogtak, miközben szorosan tapadt hozzájuk egy srác ágyéka. A színes fények pedig gyorsan váltották egymást. Elkísértem Nathan-t a wc-ig. Egy puszit nyomott arcomra és eltűnt az ajtó mögött. Majd Luke sprintelt be utána gyorsan. Az egyik haverjuk meg az ajtó előtt állt és őrködött, hogy senki ne mehessen be. Valamire biztos készülnek, csak abban tudok reménykedni, hogy nem jönnek megint a zsaruk. Nincs kedvem megint kihúzni Nathan-t a csávából.

- Sky? - éreztem egy érintést csuklómon majd egy arc is társult hozzá.

Kék szemeivel mélyen meredt rám. Ajkai résnyire voltak nyitva és szinte láttam, ahogy kifújja a levegőt. Száj pearcingje még szexibbé tette. Ehhez társult kigyúrt, tetkós karja. Közelebbről még jobban nézett ki, tényleg jó pasi lett.

- Szia! - mondtam a szemem az ajtón tartva és magam mögé tettem a kezem.

Remélem, Joyce addigra elmegy mire Nath kijön. Nem akarom, hogy összebalhézzanak. Csak remélni tudom, hogy Nathan nem lesz féltékeny, hisz tudja, hogy az övé vagyok. Viszont, ha kiborul meg fogja ütni és egyedül kevés vagyok ellene.

- Esetleg meghívhatlak egy italra, úgyis rég beszéltünk? - húzta féloldalas mosolyra a száját.

Ez hülye, a tűzzel játszik. Nem akarom, hogy Nathan bántsa, Joyce kedves gyerek nem érdemelné meg. Lefele bámultam és abban bíztam, hogy valami csoda folytán elmegy innen...

- Csá, Nath vagyok! - mutatkozott be a mély, komoly hangján miközben Joyce-ra nézett.

Izmos karját pedig nyújtotta felém. Tettem egy lépést felé. Kezét lapockámra helyezte majd derekamra csúsztatta. Én, mint egy félős kislány hozzábújtam. Szorosan tartott engem, ezzel tudatva, hogy hozzá tartozok. Majd hallottam, amint Luke jött üdvözölni Joyce-t. Ők is régen haverok voltak. Gondolom rég találkoztak már.

- Nath, tudtad, hogy Joyce Sky exe? - Luke mondta ki ezt a mondatot én pedig legszívesebben úgy képen töröltem volna.

Hogy ez se tudja be fogni a pofáját... Ez ránk tartozik. Nekem kellett volna elmondanom ezt Nathan-nek, akkor, amikor akartam volna.

- Az exed? - emelte fel az államnál fogva a fejem.

Bólintottam egyet, hogy igen és kiskutya szemekkel meredtem rá. Reménykedem, hogy nem fog annyira haragudni rám.

- És ezt egyáltalán közölni akartad velem valamikor? - mélyesztette bele ujj begyeit a derekamba.

- Sajnálom - mondtam bűnbánóan.

Felpipiskedtem hozzá, lehunytam szemeimet és vártam édes csókjára... De kezeivel arrébb tolt magától.

- Ehhez több kell, hogy kiengesztelj! - suttogta a fülembe.

Kezével durván beletúrt hajamba és szorosan magához rántott. Körmeimet végig húztam karján, majd trikója alá csúsztattam és a hátába mélyesztettem őket.

- Szeretném, ha kikötöznél és te irányítanál - kezdte el finoman harapdálni a nyakamnál levő vékony bőrt. 

1 megjegyzés: