2014. augusztus 15., péntek

The Dark of Past, Episode 22: Meg fogom tenni!

Augusztus 9. (csütörtök) 

Ma egy fontos nap érkezett el az életembe. Olyat fogok tenni, amit még soha sem. El fogom mondani Sky-nak, hogy mit érzek iránta. Még egyetlen lánynak se mondtam ki őszintén, hogy szeretem. Nem megszokott dolog nálam, de izgulok és ideges is vagyok egyszerre. Kíváncsi vagyok mi lesz a válasza, és hogy fog reagálni mondandómra. Csak egy baj van, nem tudom, hogy szokás ezt csinálni, nincs benne gyakorlatom. Rizsázzak, előtte vagy csak nyögjem ki? A szemébe se tudok majd nézni, mert elveszek bennük és elfelejtem mit is kéne mondanom. Meg mi van, ha ő nem érez így irántam és beégek? Az olyan gáz lenne. De szinte biztos vagyok benne, hogy ő is szeret engem. Még jó, hogy senki nem hallja a gondolataimat, puha pöcsű fasznak hinnének. De basszus egyre biztosabb vagyok abban, hogy szeretem.

- Minden rendben? - tette a kezét combomra Sky.

- Persze - vágtam rá egyből és koncentráltam az útra.

Inkább csak vezettem és próbáltam nem gondolkozni, mert még inába száll a bátorságom. Az iskolához érve kerestem egy szabad parkolót és beálltam. A suli buli már elkezdődött, de még elég kevesen voltak. Mi is csak azért jöttünk hamarabb, mert még előtte megyünk inni. Különben késtünk volna egy pöppett. Kinyitottam az ajtót mellettem és kiszálltam. Megigazítottam a fehér ingemet, amit csakis Sky miatt vettem föl. Tesóm kocsiját hoztam el, egy igazi puccos járgány. Tűz vörös Ferrari, hibátlan fényezéssel. Átkocogtam a másik oldalra és kinyitottam az anyós ülés felől az ajtót. Nekitámaszkodtam az autónak és néztem, ahogy Sky elhagyja a járművet. Ilyenkor becsaptam az ajtót és leriasztóztam.

Sky hosszú haja göndören omlott vállára. 15 centis kurvás magassarkút viselt, de mit ne mondjak legalább azt élveztem egy kicsit, hogy kezdett velem egy magas lenni. És hát a combjai alapból olyan vékonyak, most meg még inkább. Ez még semmi se volt a ruhájához képest. Tűz vörös pántos mini ruha volt. Hátul csipkés, elől mélyen kivágott. És mindezek mellett kiszúrtam, hogy nem volt rajta melltartó. Úgy hiszem nekem öltözött, a szemem nem bírtam levenni dekoltázsáról. De nem az a nap célja, hogy lefeküdjünk, az már csak ráadás lenne. Nyúltam kezeiért és magamhoz húztam. Nyomtam egy puszit feje búbjára és megszorongattam egy kicsit.

- Lám-lám! A kedvemért nem vettél fel melltartót? - duruzsoltam halkan a fülébe.

- Szerintem inkább kínozlak - volt egy kis gonoszság hangjában.

Igaza volt. Tudni, hogy a ruha alatt csak egy parányi bugyit viselt... Felizgatott és tudtam, hogy még órákat kell várnom mire az enyém, lesz. Az első olyan együttlétünk lesz, amit nem csak úgy meg fog történni, hanem szerelemből fogunk egymáshoz érni. Ölelkezésünket Luke zavarta meg. Szólt és elindultunk inni. A suli mögé mentünk. Oda ahova a tanárok nem jönnek. Nincs ott utcai világítás se. Teljes a sötétség. A többiek hangosan nevetgéltek, volt már bennük egy kis alkohol. Leültem egy szabad helyre, Sky-t pedig az ölembe húztam. Luke egy sört nyomott a kezembe, amibe beleittam.

- Tessék, neked itt egy 'nőies pia - nyomott Sky kezébe Luke egy félig teli vodkás üveget.

- Azért mértékkel - szorítottam fel rá.

Nem szeretném, ha lerészegedne. Mert akkor nem tudom elmondani neki, hogy szeretem. Vagy ha megteszem, akkor valószínűleg nem venne komolyan. Elhalasztani meg nem akarom. Sky bólintott, de azért meghúzta az üveget egyszer, utána nem nagyon ivott belőle. A többi haver már nagyon kezdték jól érezni magukat, már túl hangosak voltak, így rájuk szóltam és visszavettek a hangoskodásból. Luke minden csajhoz odament és bepróbálkozott, de egyiknél se járt sikerrel. Ezeket a lányokat nem fogja fölszedni, de fogadok reggel nem egyedül fog felkelni. Össze fog jönni neki egy női egyeddel, olyannal, aki már ivott eleget. Mert mindenki tudja, hogy Luke csak egy éjszakára viszi el a lányokat, de ha részeg vagy leszarod. Hagytam a bagázst és Sky-ra néztem. Nagyon töprengett valamin. Többször is szólásra nyitotta a száját, de nem jött ki hang rajta.

- Mondd csak bátran - simítottam végig karján.

Lesütötte szemeit és egy pillanatra arcára szűrődött egy kis fény. Gyönyörű volt. Nem tudom, mi lenne velem nélküle. Mellette jobb ember vagyok. Köszönöm a szüleinek, hogy összehozták nekem őt. Teljesen belezúgtam, elvette az eszem. Álla alá nyúltam kezemmel és felemeltem a fejét. Csodálatos tengerkék szemeibe meredtem és vártam, hogy szólaljon meg. Ha valami baj van tudnom, kell. Segíteni szeretnék neki. Nem szeretném, hogy egyedül őrlődjön, hisz egy pár vagyunk.

- Nathan, azon gondolkoztam, hogy... - nem fejezte be mondandóját, csak hirtelen kiszállt az ölemből.

Fal fehér lett az arca, szemei kikerekedtek és mellettem bámult egy illetőt. Fekete zselézett haja tökéletesen állt. Fekete trikót és csőnadrágot viselt. Nem láttam még erre felé, azt se tudtam ki ő, de úgy éreztem egyedül én vagyok így. A csávó lekezelt Luke-kal és nyomott egy 'csáót'. Majd Sky-ra pillantott. Perverz mosolyra húzta a száját és alsó ajkát beharapva mérte végig. Szorosan a barátnőmhöz sétált. Kezét fenekére csúsztatta és belemarkolt. Rengetegszer kaptam döfést, szúrást, verést és egyéb sérülést. De egyik sem járt a közelében annak a fájdalomnak, amit akkor éreztem, mikor láttam Sky száját a másik szájra tapadni. Mi a jó büdös fene folyik itt? Mit képzel magáról ez a gyerek, mégis ki ő? Nem tudja kinek a csaját kapta le. És Sky miért nem utasította el? Azt hittem velem van... De már nem értek semmit. Idegesen felálltam és egy mozdulattal arrébb löktem ezt a pávát. 

1 megjegyzés:

  1. Mi a manó??? O.o
    Hogy szégyellné magát el ez a Luke gyerek!!! Na meg persze te is, hogy így alakítod a történetet!!:D
    Mi az, hogy Luke és Sky? Most fogok elájulni!!!!!
    Szegény Nathan! Pont, amikor szerelmes és már be is akarja vallani Sky-nak, akkor esik pofára...:///
    Hozd hamar a következőt! *-*

    VálaszTörlés